Aksaray'da Kanala Düşen Otomobilde 2 Kişi Hayatını Kaybetti

Aksaray'da Kanala Düşen Otomobilde 2 Kişi Hayatını Kaybetti
Aksaray'da meydana gelen trafik kazası faciayla sonuçlandı. Kontrolden çıkarak su dolu drenaj kanalına düşen otomobilde bulunan iki kişi yaşamını yitirdi.

Aksaray merkeze bağlı Sağlık beldesinde sabah saatlerinde meydana gelen kazada, seyir halindeki bir otomobil henüz belirlenemeyen bir nedenle kontrolden çıkarak yol kenarındaki su dolu drenaj kanalına savruldu.

İddiaya göre, 68 AGV 799 plakalı otomobil Fatih Mahallesi yönünde ilerlediği sırada sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kanala düştü. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve AFAD ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan AFAD dalgıç ekipleri, su altında kalan araçta bulunan 25 yaşındaki Zarife İlban ile 32 yaşındaki Kadir Baltacı'yı çıkardı. Sağlık ekiplerinin yaptığı incelemede iki kişinin de hayatını kaybettiği tespit edildi.

Jandarma ekipleri kaza alanında güvenlik önlemi alırken, gençlerin kesin ölüm nedeninin yapılacak otopsinin ardından netlik kazanacağı öğrenildi. Cenazeler, işlemlerin ardından Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. Kaynak: kanal 68

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.